לך תדע – פרק ז' / איה זמנהוף מֻעַלֵּם

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר לבלשנות איראנית ומרצה בנושאים שונים

Previously on לך תדע: בגן הילדים מלבלבת האהבה בין שרון וגל, על רקע התחביב המשותף. לך תדע – פרק א. אחרי פרידה רבת שנים, שרון מתקשה להשתקם. לגל דווקא יש משפחה למופת. שרון מנסה לפתח מערכות יחסים, אחת מהן החזיקה מעמד שנתיים. לך תדע – פרק ב'. היא הסתיימה כמו האחרות, ואז הייתה תקופה של בדידות מזהרת. לך תדע – פרק ג'. יום אחד ברמזור, רואה שרון דמות חדשה, ששמה עדיין אינו ידוע. קובעים להיפגש בשתים עשרה בלובי של הספרייה. לך תדע – פרק ד. הפגישה עולה יפה, הפרשי השנים אינם מפריעים, ועד סוף היום כבר ברור שזה זה. לך תדע – פרק ה. במשך שנתיים מתפתחת זוגיות נפלאה בין שרון וגל ג', עם הרבה בישולים משותפים. לך תדע – פרק ו'.

בסרט, זה הקטע שמשמיעים שיר רומנטי ומראים אותנו בקטעי חיים: רוכבים על אופניים בפריס, גונדולה בוונציה, מבשלים כמובן, עורכים מלחמות אוכל (לא עשינו את זה – שנינו שונאים לנקות אחר כך – אבל זה נורא מתאים לקטע הזה, לא?), מסעדות – החיים הטובים.

אחרי סיום התואר מצאה את גל עבודה מצוינת ואני כמובן המשכתי הלאה – פרסומים והוראה, וגם הקפדתי ללמוד לפחות בסמינר או בשיעור אחד כל סמסטר כדי לא להתנוון. אם כי התלמידים נהיו יותר ויותר צעירים וכבר לא היה לי ממש על מה לדבר איתם (בעצם כשחושבים על זה, רובם היו בגיל של גל, ועם גל תמיד היה לי על מה לדבר).

קנינו דירה ביחד, לקחנו משכנתא, איחדנו חשבונות ועשינו הסכם ממון וצוואות, למרות שלשנינו היה ברור שלעולם לא ניפרד. את הדירה שיפצנו ושפצרנו והפכנו אותה לדירת חלומות, עם מטבח ענק, סלון שמתאים למסיבות רבות משתתפים ופינת אוכל לשנים עשר איש לפחות. אירחנו כמו מטורפים – כל סופשבוע לפחות ארוחת שחיתות לכמה זוגות קרובים. גם עשינו חדר כושר כמו משוגעים, כדי למנוע הכרסה.

היה גם איזה חודש שכל פעם מי שחזר הביתה ראשון (בדרך כלל אני, אבל ארבע פעמים גל) היה מכין את ארוחת הערב, עורך את השולחן, ומחכה לשני בג'קוזי עם נרות. הפסקנו עם המנהג הזה כי הרגשנו שמרוב רומנטיקה תמידית לא יהיה לנו בסוף איך לציין אירועים מיוחדים.

המשך בשבוע הבא, אותו יום אותה שעה.

שתפו את הפוסט:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email
Print

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

עוד פוסטים