בקשה + SEO לאתר של מר צים וחבורתו

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר לבלשנות איראנית ומרצה בנושאים שונים

מר צים נולד מתוך צורך: שלי כמרצה שהיא גם מפרנסת יחידה, שלי כנטוורקיסטית, של החברים שלי כמרצים ושל חוגי בית שרצו אותי אבל לא יכלו לעמוד במחיר.

הרעיון הוא שחוגי בית יכולים להזמין סל מרצים מתוך המרצים שבחרתי בפינצטה (זה המוניטין שלי. אני לא יכולה להציע כל אחד. רק מי שחוויתי ועשה לי וואו וגם המשכתי לחשוב ולעבד אחר כך), ולשלם מחיר אחיד לכל הרצאה. כך הם גם יודעים מראש מה התקציב השנתי, גם נחשפים למרצים צעירים ומתחילים יחסית שעדיין אינם מוכָּרים, וגם לקבל מרצים יקרים יחסית ולא להרגיש שהם משלמים עליהם הון.

זה הרעיון הכללי, כמובן שאפשר להזמין גם הרצאות בודדות.

בשלב ב' של הפרויקט נתרחב גם למגזר העסקי ו/או להרצאות how-to. כרגע זה בעיקר הרצאות העשרה, בעיקר לחוגי בית.

אשמח מאוד אם תפיצו את הקישור http://www.hamartsim.com לחברים שיש להם חוגי בית (יש לנו סלי מרצים בכל מיני מחירים, החל מ-1500 ש"ח להרצאה בממוצע), או בכלל לכל עבר, כי יש לנו גם בלוג מרצים מהודר.

אנחנו מתחילים את שנת ההרצה. בשלב זה איננו מגייסים מרצים חדשים. לכן אני מבקשת בכל לשון של בקשה לא לשלוח אליי עכשיו מרצים חדשים. לא לשלוח מרצים. זאת מכיוון שתהליך הגיוס הוא תובעני ביותר (כי לבחור בפינצטה זה לא מהיום להיום), ואנחנו משקיעים את כל זמננו ומרצנו בגיוס לקוחות ובהקמת האתר וקידומו.

ותבואו על הברכה.

שתפו את הפוסט:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email
Print

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ערןב

    כדאי לכם גם לרשום את hamartsim.co.il ואולי גם את martsim.co.il (לצערי martzim.co.il כבר תפוס על ידי קבוצת מרצים אחרת. אולי תציעו להם שיתוף פעולה?) שיפנו לכתובת זו.

כתיבת תגובה

עוד פוסטים