שלום שוב,

אני שמחה שהגעת לכאן מהמייל. זה סימן שזה מעניין אותך 🙂

אני רוצה לספר לך על יוזמה חדשה ומרגשת שלי – אני מקווה שגם בשבילך היא תהיה מרגשת…

אחרי 17 שנים של הרצאות על מגילת אסתר, אני סוף סוף מוציאה את הספר שכולם שואלים אותי עליו – מגילת אסתר – מאחורי המסכה. אני מוציאה אותו במימון המונים, וכבר עברתי את ה-100%.

במימון המונים, 100% הוא המינימום הנדרש כדי שהפרויקט אכן ייצא לדרך. אין סכום מקסימום, והקמפיין ממשיך עד סוף חודש שבט תשע"ה. התומכים הופכים בעצם לשותפים לדרך (אני גם מתייעצת איתם בקבוצת פייסבוק סגורה), ועל כל תמיכה מקבלים תשורות, שמשתנות לפי מדרגת התמיכה. הנה שוב הקישור לפרויקט מגילת אסתר.

ולמה אני חושבת שזה רלוונטי לך?

בפן האישי – אולי הספר עצמו יעניין אותך כאדם פרטי (אולי גם את החברים שלך? אני מרשה לשתף!), והמחיר לשותפים לדרך נמוך מהמחיר שיהיה אחרי צאת הספר לאור.

בפן המקצועי שלך – עכשיו בדיוק מתכננים אצלכם את פורים (הנה אני משוחחת עם דב אלבוים על מגילת אסתר) ו/או את יום האישה (הנה משהו שכתבתי בוואינט לא מזמן על מעמד האישה באיראן, והנה הרצאה שאני פחות מקדמת, על תהליך הפונדקאות שלי). חלק מהתשורות על התמיכה בקמפיין הן הוצאה מוכרת במס, ו"מחיר" הרצאה לתומכים בקמפיין נמוך משמעותית מהמחירים ללקוחות. כמו כן מקבלים קישור עם מילות SEO לבחירתכם מהאתר שלי + אזכור בהקדמה של הספר (שזה אולי יעניין יותר את מחלקת היח"צ/שיווק שלכם).

בשתי המדרגות הגבוהות ביותר יש גם ארוחה פרסית ל-10 אנשים. זה אולי מתאים למסיבות מצומצמות: בחברות קטנות, במפגשי צוות או בפורומים של הנהלה.

במדרגת התמיכה הגבוהה ביותר, בנוסף להרצאות ולארוחה, אני קוראת להוצאה לאור על שם התומך הנדיב או בשם שהוא בוחר, כותבת עליו פסקה בהקדמה לספר, ומעניקה לו 100 עותקים של הספר, שאפשר לתת כמתנות לעובדים או ללקוחות, או למכור, אם רלוונטי. זה גם יותר מעניין את מחלקת השיווק/יח"צ שלכם. תעבירו להם!

לנוחותך, הנה קובץ אקסל לחישוב מחירי הרצאות שבו אפשר להשוות את מחירי ההרצאות ללקוחות ולשותפים-לדרך (=תומכים בפרויקט), בשיא עונת הפורים ובימות השנה.

לפני סיום – התנצלות מראש: מכיוון שאני ב"הסגר כתיבה", הטלפון שלי כבוי והקשר איתי הוא באמצעות מייל, ישירות או דרך ה"צור קשר" כאן. אחר כך נוכל גם לסגור את הקצוות בשיחת סקייפ קצרה. המייל הוא כדי לבדוק שהתאריך שרצית פנוי, וכדי לקבוע דגשים להרצאה. מה זה דגשים? למשל, באחת החברות ביקשו וקיבלו מגילת אסתר עם יותר קישור לאיראן של היום; במשרד החינוך מבקשים שלא אעלה את האפשרות שמגילת אסתר אינה מתארת אירועים היסטוריים; במקומות שמשלבים עם יום האישה מבקשים יותר דגש על נשים במגילה, באיראן הקדומה ובאיראן העכשווית, ומבקשים שאביא חג'אב (צ'אדורים ורעלות) כדי שבאות הכנס יוכלו להצטלם איתו.

ולסיום סיומת, למי שהגיע עד כה – טיפ לתחזוקת כוסות מודפסות. אם היית בכנס סגולת החשיבה האחרון, קיבלת ממני כוס אטימולוגית כתשורה, ואם לא – אני אתן לך אותה כתשורה בהרצאה שלי אצלכם. אז ככה: נכון אם שותים תה פעם אחת אחר כך הכוס משחירה לעד? זה נורא מעצבן. הפתרון הוא כזה: שוטפים ידנית, ומייבשים במגבת מטבח (מבד, לא מנייר) תוך הפעלת לחץ פיזי מתון. על לא דבר 🙂

תודה על תשומת הלב, אני יודעת שחפרתי ומעריכה את זה שנשארת עד עכשיו. שנמשיך בדף הפרויקט של מגילת אסתר – מאחורי המסכה?

כתיבת תגובה