מבקשת את עזרת הציבור

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר תמר עילם גינדין

ד"ר לבלשנות איראנית ומרצה בנושאים שונים

בזמן האחרון, בטח שמתם לב, קצת הזנחתי את הבלוג כאן. רק יובל הוובמסטר יודע כמה טיוטות של התחלות כתיבה ורעיונות לפוסטים יש בממשק הניהול.

כמו במשפחות הכי טובות, הסיבה היא לידת האח הצעיר.
זוכרים שלפני כמה חודשים ביקשתי מכם עזרה במציאת שם פחות מפחיד אבל לא פחות שנון מקרטל המרצים?
השם שנבחר בסוף הוא מר צים וחבורתו. הציע אותו איש אחד חכם ונפלא שמסרב לקבל קרדיט או תשלום על הקופירייטינג או על הייעוץ שהוא ממשיך לתת לי (גם מספר הטלפון הממותג אפס שלוש להרצאות 03-5278327 היה רעיון שלו). השם גם חמוד, גם ילדותי כמו שאני אוהבת, גם הומופוני כמו הפעלת הסטנד אפ שלי, וגם מעולה ל-SEO. לא סתם הגענו לעמוד הראשון בחיפוש המילה מרצים (נסו ותיהנו).

אבל עכשיו כשמגיע שלב השיווק, האח הגדול והזנוח יכול להרגיש חלק תורם ואני מבטיחה גם לסיים את כל התחלות הכתיבה ולחזור לפרסום שוטף. מזל שהאינטרנט לא לינארי, כי הנאום המתורגם של ח'מיני פורסם ב-17.3.2010, הפוסט שמאחל מזל טוב לראש ממשלת איסלנד ובת זוגה (המשך והרחבה של בשם האב) יתפרסם בסוף אחרי חזרתן מירח הדבש, אם לא ביום השנה לנישואיהן, וכל מיני פוסטים שאנשים זכו בהם בחידונים שלי בטוויטר ייפדו חודשים אחרי הזכייה. עם כולם הסליחה.

ועכשיו אני מבקשת את עזרת הציבור בהפצת מר צים וחבורתו.

מר צים וחבורתו מרצים מרצה הרצאה הרצאות
זה מר צים

מר צים מאגד כמה  מרצים, את כולם בחרתי בפינצטה, ואנחנו מציעים סלי הרצאות לחוגי בית. מה זה סל הרצאות? זה אומר שבמקום להתקשר ל-10 מרצים שונים, לנהל עם כל אחד מו"מ כדי להתאים אותו לתקציב החוג ולשלם לכל אחד מחיר שונה, מתקשרים למקום אחד, מספרים על אופי חוג הבית ועל סוג ההרצאות שהוא אוהב, ומקבלים 10 מרצים כשעל כל הרצאה משלמים מחיר אחיד (החל מ-1500 ש"ח להרצאה באזור המרכז). כך יותר קל לנהל את תקציב החוג. ואם מרצה פתאום לא יכול, אנחנו אחראים לשלוח מחליף והחוג שומר על שִׁקְטוֹ הנפשי היחסי. 10 זה מספר לדוגמה. אפשר גם יותר או פחות.

התהליך של הקמת החבורה, שעדיין נמשך, הוא באמת מאוד מעניין אבל אני חוששת שלא מספיק מעניין את קהל הבלוג הזה, אבל ריקי הסכימה לארח אותו באימהות אובדות, אז ברגע שאכתוב ויתפרסם – אשנה את הקישור ואת השורה הזאת.

מה אני צריכה מכם?

עזרה בהפצה ויראלית.

חלק מחוגי הבית מזמינים את ההרצאות כבר בתחילת יולי, שזה עכשיו. ולכן אני צריכה את עזרתכם ממש בשבוע זה.

מה אתם יכולים לעשות?

1. להיכנס לבלוג המרצים ולהגיב. הכי טוב – להגיב מהבלוג שלכם תוך קישור לרשומה הרלוונטית. מהיכרות איתכם, נראה לי שיהיה לכם הכי הרבה מה להגיב על הרשומה של גלעד צוקרמן. אבל גם תגובות לרשומה בבלוג עצמו, שייראה שיש תעבורה. מי מכם ששמע אחד מאיתנו בהרצאה ואהב, יכול גם לכתוב תגובה בעמוד המרצה.

מר צים וחבורתו מרצים הרצאה מרצה הרצאות חוג בית חוגי בית
הכריכה של ספר המרצים המהודר
מר צים וחבורתו מרצים הרצאה מרצה הרצאות חוג בית חוגי בית
עמוד אווירה לדוגמה מתוך ספר המרצים המהודר
מר צים וחבורתו מרצים הרצאה מרצה הרצאות חוג בית חוגי בית
וכך נראה עמוד מרצים לדוגמה

2. להפיץ את הקישור לספר המרצים המהודר שלנו: http://www.hamartsim.com/?page_id=208.
לקשר ברשתות חברתיות או לשלוח במייל (יש בכל עמוד באתר אייקונים קטנים של share  בכל מיני רשתות חברתיות + במייל), ללקוחות פוטנציאליים ולמי שעשוי להתעניין בבלוג או בספר המרצים עצמו, שהוא באמת יפהפה.
לקוחות פוטנציאליים = רכזות תרבות של קיבוצים ומושבים, אנשים שחברים בחוגי בית או מרכזים אותם, מרכזים של מועדוני הרצאות מגזריים (גמלאים, נשים וכו') – אבל מתוקצבים היטב. גם מנהלות רווחה ומשאבי אנוש. מי שמרכז ימי עיון (אנחנו מציעים גם כאלה), בקיצור – גופים שמזמינים הרצאות.

ילדים – לשלוח להורים שלכם שיראו איזה יופי, ויפיצו לחברים שלהם שהם חברים בחוגי בית וכו'.

מהדורות חדשות של הספר ייצאו כל הזמן, אבל הן תמיד יהיו באותו עמוד באתר של מר צים.

ודבר אחרון, שקצת לא נעים לי לבקש, אבל יהיה לי עוד יותר נעים אם לא אבקש ואתם מתוך כוונות טובות תשלחו גם למרצים שאינם ברשימה ותמליצו להם להתעניין בהצטרפות לחבורה. לא פעם יסתבר שהם חברים שלי או חברים בעסקים עושים עסקים, ארגון הנטוורקינג שאני חברה בו, ואז יהיה עוד יותר לא נעים. אני אומרת את זה מניסיון, כי מאז שהקמתי את המיזם נתקלתי באי נעימות הזאת כחמש פעמים ביום, ומאז שפרסמתי את עמוד "גיוס מרצים חדשים" שאומר שאין גיוס מרצים חדשים, רק פעם-פעמיים ביום.
אנחנו לא מגייסים מרצים חדשים בשלב זה.
השנה היא שנת ההרצה של המיזם. אני גם לא רוצה להבטיח יותר מדיי עבודה ליותר מדיי מרצים לפני שאני רואה איך הולך לי, וגם מעדיפה להפיק את לקחי השנה הראשונה על גבה של קבוצת מרצים מצומצמת.
אז בבקשה לא להפנות אליי מרצים פוטנציאליים, כי אני רק אומר להם שיחזרו באפריל 2011.
תודה 🙂

שתפו את הפוסט:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email
Print

כתיבת תגובה

עוד פוסטים